Na UP Fakulteti za vede o zdravju smo v četrtek, 25. 9. 2014, pred pričetkom študijskega leta 2014/2015 izvedli uvodno izobraževanje, ki je bilo namenjeno glavnim medicinskim sestram ter kliničnim mentorjem učnih zavodov za področje zdravstvene nege.
Izobraževanja z naslovom RAZVOJ MENTORSKE VLOGE V KLINIČNEM OKOLJU se je udeležilo 75 kliničnih mentorjev skupaj s šolskimi koordinatorji in predavatelji.
Cilj izobraževanja je bil v pridobivanju novega znanja in razumevanju pomena medsebojne komunikacije ter poznavanja strategij poučevanja in učenja v kliničnem okolju. Vsebine sta predstavili doc. dr. Katarina Babnik in dr. Vesna Čuk, višja pred. Cilj učne delavnice, ki jo je s pomočjo sodelavcev Katedre za zdravstveno nego izvedel mag. Mirko Prosen, višji pred., je bil v povečevanju usposobljenosti kliničnih mentorjev za izvajanje mentorske vloge v kliničnem okolju.
V popoldanskem delu programa so sodelovali vsi šolski koordinatorji, ki so klinične mentorje seznanili z učnimi cilji ter različnimi oblikami zbiranja dokazil in učne dokumentacije v izkustvenem portfoliju študenta po posameznih strokovnih področjih.
Z izmenjavo izkušenj in predlogi za reševanje problemov smo iskali priložnosti za izboljšave v klinični praksi. Pričakujemo, da bomo s povečevanjem znanja in spretnosti, lahko pomembno vplivali na razvoj kompetenc in uspešnost kliničnega usposabljanja študentov zdravstvene nege.
Evalvacija uvodnega izobraževanja je pokazala na visoko zadovoljstvo udeležencev s predstavljenimi vsebinami in načinom izvedbe.
Z tovrstnimi izobraževanji za različne ciljne skupine kliničnih mentorjev in drugih bomo nadaljevali v okviru vseživljenjskega izobraževanja in profesionalnega razvoja v zdravstveni negi.