Razvijanje veščin akademskega tutorstva in coachinga 2

Vsebina predmeta

Nosilec

Opis

1. Osnovne informacije o predmetu
2. Tutorstvo in tutorski proces na podiplomskem študiju
2.1. Vloga in naloga tutorja ter tutoranda na podiplomskem študiju
2.2. Ustroj univerze in fakultete s pravno ureditvijo tutorskega sistema na UP (UP FVZ)
2.3. Delo s specifičnimi skupinami študentov (študenti s posebnimi potrebami, tuji študenti, študenti s posebnim statusom)
2.4. Vodenje in dokumentiranje tutorskega procesa (osebni portfolio tutorja študenta) in aplikacija znanja za izdelavo profesionalnega kariernega portfolia
2.5. Organiziranje predmetnega tutorstva
2.6. Organiziranje in koordiniranje Alumni kluba (UP FVZ) za razvijanje profesionalne in institucionalne pripadnosti
3. Povezovanje akademskega in kariernega coachinga
3.1. Uporaba coachinga kot oblike individualnega usmerjanja in vodenja ljudi/skupin
3.2. Uporaba modela »Academic coaching model« (resursi, aktivnosti, vložki, izidi, vplivi)
3.3. Drugi učinkoviti coaching modeli za profesionalno delo in njihova uporaba
3.4. Sodobni pristopi motiviranja
3.5. Učinkovite strategija učenja
3.6. Učinkovito upravljanje s časom (prikaz primerov kompleksnih situacij in tehnik)
3.7. Učinkoviti načina prenosa znanja o coachingu v profesionalno delo in kako uporabiti to znanje za razvoj profesionalne kariere
4. Razvijanje učinkovite poslovne komunikacije
4.1. Metode asertivnosti in participativnega komuniciranja
4.2. Strategije za razvijanje medkulturno kompetentnih organizacij (spoštovanje kulturne raznolikosti)
4.3. Veščine spletnega komuniciranja (načini sporočanja, spletni profesionalni profili, kreativnost, razumevanje ciljne populacije), tudi v mednarodnem okolju
4.4. Snovanje učinkovitih promocijskih strategij
4.5. Strategije vodenja in organiziranja srečanj, strokovnih in znanstvenih dogodkov
4.6. Napredne oblike učinkovite komunikacije z zainteresirano javnostjo (javno nastopanje – prezentiranje, retorika), tudi v tujem jeziku

Predavanja: prvo in drugo* poglavje vsebine (* v izvedbo se po potrebi vključujejo koordinatorji tutorji učitelji za tuje študente in koordinatorji tutorji učitelji za študente s posebnimi potrebami)
Seminar: tretje in četrto poglavje vsebine
Druge oblike študija: praktično delo študenta pod mentorstvom nosilca predmeta

Dostopnost