Razvijanje veščin akademskega tutorstva in coachinga

Vsebina predmeta

Nosilec

Opis

1 Uvod v predmet
2 Tutorstvo in tutorski proces
2.1 Vloga in naloga tutorja ter tutoranda
2.2 Ustroj univerze in fakultete s pravno ureditvijo tutorskega sistema na UP (UP FVZ)
2.3 Delo s študenti s posebnimi potrebami
2.4 Delo s tujimi študenti
2.5 Delo s študenti s posebnim statusom
2.6 Vodenje in dokumentiranje tutorskega procesa (osebni portfolio tutorja študenta)
2.7 Strategije iskanja in vključevanja študentov v tutorski sistem
2.8 Pomen Alumni kluba (UP FVZ) za razvijanje profesionalne in institucionalne pripadnosti
3 Osnove akademskega coachinga
3.1 Uporaba coachinga kot oblike individualnega usmerjanja in vodenja
3.2 Uporaba modela »Academic coaching model« (resursi, aktivnosti, vložki, izidi, vplivi)
3.3 Ključna uporabna (praktična) orodja za coaching
3.4 Načini za ustvarjanje varnega in spodbujajočega okolja za študij
3.5 Strategija učenja in upravljanja s časom v času študija
3.6 Prenos znanja o coachingu v profesionalno delo
4 Razvijanje učinkovite komunikacije
4.1 Asertivna komunikacija za vzpostavitev medsebojnega zaupanja
4.2 Veščine spletnega komuniciranja
4.3 Snovanje učinkovitih promocijskih strategij
4.4 Strategije vodenja in organiziranja sestankov in dogodkov
4.5 Osnove učinkovite komunikacije z zainteresirano javnostjo (osnove javnega nastopanja), tudi v tujem jeziku
4.6 Medkulturna komunikacija

Predavanja: prvo in drugo* poglavje vsebine (* v izvedbo se vključujejo koordinatorji tutorji učitelji za tuje študente in koordinatorji tutorji učitelji za študente s posebnimi potrebami)
Seminar: tretje in četrto poglavje vsebine
Druge oblike študija: praktično delo študenta pod mentorstvom nosilca predmeta

Dostopnost